petak, 6. srpnja 2012.

Pladanj s hortenzijama


Kad sam kupila salvetu s motivom hortenzije, odmah sam pomislila na pladanj. I tako sam kupila i jedan srednje veliki drveni paldanj. Obojala sam ga smeđom akrilnom bojom po rubovima, posušila, a onda čitavog obojala 'off white' tonom akrilne boje.


Kad se boja posušila, samo sam malo izbrusila rubove. Nisam htijela previše oguliti boju. Motiv hortenzija već je bio na podlozi iste boje kao i pladanj pa se prijelaz gotovo i ne vidi.


Ne volim pretjerivati s lijepljenjem motiva; uvijek su mi ljepši jednostavnije ukrašeni predmeti.

4 komentara:

  1. Odlično su se uklopile, kao da su prave:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam riječi,znaš da sam slaba na hortenzije, pladanj izgleda stvarno fenomenalno,prekrasno ukrašen a i on sam divnog dizajna...jako,jako mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam Nely, baš sam i pomislila na tebe kad sam se spremala raditi ga!

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...