petak, 13. srpnja 2012.

Plava škrinjica


Božić je još daleko, ali neke stvari za sajam se već polako mogu raditi. Više si neću dopustiti da kao manijak radim stvari par tjedana prije sajma i imam sobu u kaosu od boja, materijala, stvari... Osim toga, izrada predmeta zahtijeva vrijeme za bojanje i po nekoliko puta, sušenje, finiširanje. Tako sam napravila ovu škrinjicu. Najprije sam je obojala plavom bojom izvana i krem iznutra. Sam rub obojala sam srebrno.


Kad se boja osušila, spužvicom sam nanijela krem boju preko plave te još pošpricala plavom i krem bojom. Motiv salvete sam nalijepila preko čitavog poklopca, a kad se osušio, mjestimično sam isto natapkala spužvicom malo krem boje. 


Kao dodatni ukras, nalijepila sam jednu srebrno plavu pahuljicu na unutrašnju stranu poklopca i drugu na samu kutiju. Pahuljice još imaju rub posut srebrnim glitterrom pa sve ima svečani ton.


4 komentara:

  1. Super!!Ti si na vrijeme krenula,svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo si baš u pravu što ranije krećeš sa izradom,svakako ti daje opušteniju mogućnost izrade,a i tada kreativnost dolazi na svoje,kao i sa ovom škrinjicom,stvarno je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. E što je sigurno - sigurno je, ovo se zove krenuti na vrijeme!! Kutijica je prelijepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutija izgleda fenomenalno. Odlična je za čuvanje nakita. Savršen poklon za dragu osobu.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...