nedjelja, 29. srpnja 2012.

Kutijica s anđelima


Sinoć sam uz TV radila ovu malu kutiju i mjerila vrijeme potrebno da se sve dovrši. Baš me zanimalo koliko je zahtijevno. Pa je nekima preskupo, a moja zarada je tek nešto malo veća od cijene koju sam ja platila za kutiju. I još ne računam trud i vrijeme. Potrebna su ravno dva i pol sata za sve faze izrade.
1. Bojanje rubova i dijela poklopca smeđom bojom. Sušenje.
2. Nanošenje voska na smeđu boju.
3. Bojanje čitave kutije bojom slonovače. Sušenje.


4. Izrezivanje motiva s decoupage papira i rezanje salvete s motivom notnog papira na mjeru, koja odgovara donjem dijelu kutije.
5. Brušenje rubova 'šmirglom' da dobijem 'shabby look'.
6. Lijepljenje motiva. Sušenje.


Srećom, ljeto je pa se akrilna boja brzo suši. Kutiju sam još završila nalijepivši malu drvenu glitter pahuljicu na poklopac kutije. 


Naravno, dok sam čekala da se pojedine faze bojanja osuše, bojala sam jednu vješalicu, nekoliko drvenih i kartonskih kutija, koje sam jučer nabavila u Daruvaru. O njima u postovima koji slijede. 

3 komentara:

  1. Kutijica je predivna,ti zaista nikada ne miruješ,stvarno si prava majstorica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Taj problem koji pominješ je upravo onaj koji mene spriječava da registriram domaću radinost već godinama. Tko se ne bavi takvim stvarima nema pojma o cijenama salveta, boja, trakica, štofova, konca i vunice....Kod nas je sve to preskupo u maloprodaji i da bi naplatili svoj rad mora se izići s visokom cijenom. Vani su takve stvari za izradu isto dosta skupe, ali na rasprodajama se uvijek može malo profitirati. Kinseka nas roba ubija i tko ne cijeni ručni rad i estetsku ljepotu, radije će kupiti - kinesko - I tako ja svoje uratke uglavnom darujem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je vani su te stvari skupe za nas, a kad radiš tamo i imaš dobru pristojnu plaću onda nisu, zato sam si nakupovala materijala koliko sam mogla dok sam bila vani. No to se, naravno, troši i sad sam se suočila sa našom stvarnošću. Najviše ubija ta preskupa poštarina za čiju vrijednost možeš još puno toga kupiti. A ručno rađene predmete znaju cijeniti samo oni koji se i sami time bave. Većini je uvijek preskupo. Srećom, ja imam svoje kupce, koji od mene očekuju moj standard i plate kolkio tražim. Obrt i kućna radinost, nemoguća misija jer te država doslovce odere dok još nisi ni počeo.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...