petak, 20. srpnja 2012.

'Slatka' kutija


Kad sam kupila salvetu sa motivom pralina, odmah sam pomislila na kutiju u smeđim tonovima. Neka sve bude toplo i čokoladno. Unutrašnjost i poklopac ostavila sam u krem tonu, a vanjski dio kutije obojala sam u smeđu.


Trebalo je nekoliko puta nanijeti smeđu boju dok nisam dobila tamniji čoko ton. Motiv sa salvete točno je pokrio poklopac. Naravno, treba biti strpljiv. Iako se akrilne boje brzo suše, vremenski je zahtijevno čekati da se pojedini slojevi dobro osuše, a zatim i motiv na poklopcu.
Kopajući po papirima slučajno sam naišla na šablone za 'stencil' tehniku pa sam jedan od njih nanijela prednji dio kutije. Boja se nanosi krpicom ili spužvicom, a motiv treba dobro pričvrstiti da se ne miče dok laganim tapkanjem ispunjavate motiv bojom. Kako je drvo malo porozno, motiv nema oštre rubove, ali meni ovako nesavršen ima neki šarm starine.


Još nekoliko našpricanih točkica  bijele boje po čitavoj kutiji i gotovo!



2 komentara:

  1. Baš je slatka ta tvoja slatka kutija!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je prava slatka kutija,samo je treba napuniti nekim finim slatkim delicijama:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...