ponedjeljak, 16. srpnja 2012.

Veseli kuhari


Ove kartonske kutije u kojima je bio Pringle's čips (Hot&Spicy!), sada mogu poslužiti za držanje špageta i druge tjestenine. Zato sam i izabrala ove vesele kuhare na biciklima. 


Kutije su obojane krem akrilnom bojom. Potom sam nalijepila motiv, a kad se osušio nanijela sam spužvicom smeđu boju da dobijem patinasti efekt. Rad sa spužvicom još vježbam jer na njoj ne smije biti previše boje inače se ona ispod neće vidjeti. Zapravo, treba biti gotovo suha.


Još sam ih pošpricala krem i smeđom bojom. Zasada sam im vratila originalni poklopac iako bih voljela da nađem tako debeli pluteni čep.


Broj komentara: 8:

  1. Super si ih uredila, veseli kuhari, vintage look kutija, predivne su:-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, možda sam malo pretjerala sa špricanjem točkica...

      Izbriši
    2. Stvarno prekrasno,nemam riječi na tvoje realizacije osim divljenja:)..nisi pretjerala sa točkicama!

      Izbriši
    3. Hvala Nely, još vježbam kako dobiti lijepu patinu, a da ne izgleda prljavo, a i točkice zahtijevaju točno određenu gustoću boje da ne cure...

      Izbriši
  2. Ideja je vrhunska a huhari preslatki!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična izvedba i kradem ideju za nešto slično jer nemam gdje držati špagete!Već mi duuuugo stoji ambalaža u kojoj je bila boca nekog pića i evo odlične ideja gdje spremiti špagete!Hvala ti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su kutije mrvicu prekratke, ali naći ću kraće špagete ili ih malo skratiti!

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...