petak, 10. kolovoza 2012.

Škrinja


Chemaco i NB Hobby & Art imaju sve bolju ponudu decoupage papira i salveta što me jako raduje jer ih mogu kombinirati. Upravo sam to učinila na ovoj škrinjici. decoupage papir s motivom nota sam dugo čekala. kao i ovaj s printom anđela. 


Čitav poklopac sam presvukla notnim papirom. Kad se posušio, natapkala sam spužvicom krem akrilnu boju u veličini motiva anđela kako bi se bolje isticali na gotovo istobojnoj podlozi. Papir najprije malo navlažim vodom da bude mekši.


Kad se sve posušilo, dodala sam smeđe pruge na donji dio kutije. Jednostavno sam najprije zalijepila traku za izoliranje na jednakim razmacima i izvukla smeđe pruge. Čim se malo posuši boja trake se mogu skinuti. Dodala sam još jednu mau glitter drvenu pahuljicu i pošpricala smeđom i krem akrilnom bojom.


PS. NB Hobby & Art imaju od 11.8. veliko sniženje na proizvode (sretnici koji žive u Zagrebu), a na on-line kupnju 15 %... pa zavirite na web ili prošetajte do Kustošijanske. najavili su punjenje novim proizvodima pa stoga i ova rasprodaja starih. jedva čekam!

Broj komentara: 6:

  1. Moja omiljena kombinacija motiva i prugica... baš lijepa kutijica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Eda, baš sam jučer bila i na tvom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa je kutijica ove pruge su me osvojile u kombinaciji sa ostalim detaljima:)

    OdgovoriIzbriši
  4. It's very beautiful blog :-) Congrats.

    OdgovoriIzbriši
  5. It's "a" very beautiful blog, sorry :-D

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...