subota, 25. kolovoza 2012.

Dvije vješalice


Na ovim nesnosnim vrućinama ne mogu ništa raditi u vrtu nego samo u kući, koju rano ujutro otvorim da pustim koliko toliko hladniji zrak i potom zatvorim da ga sačuvam. Kuća je debelih zidova pa djeluje kao prirodna klima. U vrtu ionako nema puno za raditi - sve je jadno i sprženo, samo molim Boga da do najavljene kiše preživi korijen i očuva barem biljke za slijedeću sezonu. Tako sad imam vremena kućne radinosti. Evo, na red su stigle i vješalice. Ova plava salveta mi je toliko divna da sam dvije vješalice ukrasila istim motivima kao i onu škrinjicu.


Sve je u klasičnom shabby chic stilu. Motive sam tako precizno i štedljivo iskidala - da, ja motive kidam kako bih izbjegla oštre rubove, koje rezanje škarama ostavlja - da mi je preostalo još nekoliko za neku kutijicu ili neki mali predmet.


Jedna je već završila kao rođendanski poklon kolegici s posla i zbilja se oduševila poklonom. Pitam se kada ću, napokon, nešto ostaviti i sebi. Ali, znate ono, koji postolar ima dobre cipele ili frizerka frizuru? Tako i ja nemam ove stvari, koje pravim; sve prodam ili poklonim.

4 komentara:

  1. Vesna ove vješalice su toliko divne,ova plava salveta ih je potpuno oplemenila..vjerujem da će kiša stići čim prije i s njom i osvježenje,jer je pakleno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već dišemo na škrge... a u vrt ni ne idem, ne mogu to gledati!!!

      Izbriši
  2. Krasne vješalice, salveta je stvarno vintage chic! I ja isto čupkam salvete i ne režem škarama, rubovi su puno ljepši tako...Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. tudi jaz uporabljam tako servetke, se res skoraj nič ne vidi, krasno si tole uredila.. lp

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...