srijeda, 8. kolovoza 2012.

Jesenski 'štimung'


Gljive su moja strast. Bilo da ih sakupljam ili spravljam u kuhinji. Neumorno ih fotografiram i bilježim njihovu pojavu. Zanimaju me sve, ne samo ove 'klasične' sa kapom i stručkom. A omiljeni su mi motiv i za decoupage. Zato sam se razveselila kad sam ovu salvetu pronašla u NB hobby-art trgovini. 


Salveta ima četiri različita motiva, a točno jedna četvrtina salvete prekriva poklopac, koji sam zatim obojala zelenom bojom, namazala voskom i prebojala bojom slonovače. Brusnim papirom postigla sam 'shabby look', ogulivši rubove do srednjeg dijela poklopca.


Donji dio kutije obukla sam u zelenu kariranu salvetu. Isprobavala sam neke druge motive, ali sve mi se činilo pretrpanim i nakićenim. Ovako je kutija dobila decentniji izgled i naglasila motiv na poklopcu. Još moram pronaći neku kopčicu da se može potpuno zatvoriti, a ne da ovako 'zijeva'!

1 komentar:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...