ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Još jedan anđeo


Slična prethodnoj škrinjici s anđelom, ova škrinjica je još manja. Stane na dlan. Za poklopac sam odabrala motiv anđela, a donji dio ukrasila ornamentom i skriptom. Nedavno sam si nabavila zalihu salveta s ornamentima, koje sada koristim uglavnom za donji dio kutija i škrinja.


Osim oguljene boje i anđela, na ovu sam kutiju za deloraciju dodala i malo glittera.


PS. Na škrinju s prugama iz prethodnog posta, dodala sam četiri drvene kugle kao 'noge'. Meni se sviđa. Drugačija je!




Broj komentara: 8:

  1. Imam osjećaj da što dalje,ti stvaraš sve ljepše i ljepše,prekrasna škrinjica a i ovaj dodatak drvenih kugli na prethodnu škrinjicu je pun pogodak:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, baš sam jučer dobila nove kutijice još manje od ove! Već imam neke ideje jer mi je stigao printer pa ću koristiti vintage fotke umjesto salveta... još smišljam.

      Izbriši
    2. o res je božanski ... komaj čakam, da vidim nove škatlice..lp

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...