ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

Kutija za nakit


Boju ove kutije uvjetovala je boja same salvete, ali da baš ne bude sve ružičasto kombinirala sam s bijelim. Salveta je iz NB -a, a svidjela mi se zbog ovog nostalgičnog motiva iz dvadesetih. 


Kutija je osmerokutna pa sam svaki drugu plohu stranica ukrasila motivom ružica, a ostale ostavila u roza boji. Samo su malo pošpricane tamnijim tonom ružičaste. Nisam htijela da kutija bude prešarena.


Impulzivna kakva jesam, pri kupnji kutija samo sam ih stavljala u košaricu pa me doma dočekalo ugodno iznenađenje. Kutija ima ogledalo i pregrade! Da sam to znala, uzela bih još jednu istu. 


I sjećate se kako sam rekla da bih voljela neku trgovinu gdje se mogu kupiti salvete na komad s bogatijim izborom? E pa našla sam jednu takvu! Vjerojatno je mnogi zagrebački hobisti znaju, a ja sam je slučajno otkrila pretraživajući net. U ponudi je 3500 salveta; neke se mogu kupiti na komad, ostale u paketima po 4 ili 6 komada.
Pogledajte ovdje:  PERLICA

Javljaju mi prijateljice da me nema na popisu za glasovanje u NB - u. A ima! Pa ne znam što se događa...Ako netko želi glasovati neka ode na NB Hobby Art Shop i jednostavno klikne na Galerija radova, valjda će sve štimati. Hvala svima koji su dosad glasali za VM.


4 komentara:

  1. Kutija je malo reći genijalna,jako mi se sviđa i sam oblik kutije i ovaj motiv koji si izabrala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nelz, baš sam na Readeru vidjela da imaš novi post pa idem kod tebe na čitanje!

      Izbriši
  2. Prekrasno si ju uredila, kutija je sama po sebi zanimljiva i oblikom i ovim pregradicama, sviđa mi se i odabir motiva i ove nježne nijanse... baš prelijepa!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...