subota, 4. kolovoza 2012.

Nova stara košulja


Spremajući ormar s odjećom pronašla sam i jednu davno kupljenu narančastu košulju. Iako bi to trebala biti neka moja, za 'horoskopske' lavove, omiljena boja, to je jedini narančasti predmet u mom ormaru! Ja volim bordo crvenu. A horoskop mi je samo zabava!
Obično nosim ovu košulju kao ljetnu jaknu uz smeđe lanene hlače. Duga je gotovo do koljena pa me bojom i krojem asocira na Indiju. 


Između ostalog, volim i etno stilI i tako sam dobila ideju da je malo osvježim i promijenim. Sama sam nacrtala sam motiv slona, grančice te rubni dio prema sjećanju na neki slični motiv, koji sam negdje davno vidjela. A da bi sve bilo u Indijskom stilu, odabrala sam kontrastne i jarke boje konaca. Ima i vrlo sitnih zlatnih niti i točkica, koje se jedva vide, a ipak doprinose čitavom izgledu.


Vezla sam jednostavnim bodom lančića, kojim se motiv brzo izveze. Klasičnu kragnu sam oparala i rubnim bodom spojila dijelove u tkzv. rusku kragnu, iako je nose i Indijci. Jedino nisam promijenila dugmad. Dugmad je od sedefa i ima bijeli odsjaj pa se dosta ističe. Što vi mislite, da ih promijenim?

3 komentara:

  1. Stvarno svaka čast na ovoj izvedbi,savršeno si osvježila košulju,mislim da nije loše sa ovom dugmadi,ali da ne bi bilo loše ni možda promijeniti ju,recimo u nekoj smećkastoj nijansi dugmadi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. To se zove kreativnost,odlična ideja, malo posla i nova kpšulja je tu... Ja bih ostavila gumbe od sedefa, imam par košulja iz Indije i na njima su gumbi od sedefa

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...