subota, 18. kolovoza 2012.

Plavo cvijeće


Ova predivna salveta stigla je prije nekoliko dana od Rock Granny - pogledajte njezin blog
 Krpe i zakrpe i patchwork kojim se bavi. Moram je spomenuti jer mi je prvo poslala divne stainske čipke, dugmiće i druge vintage stvari, koje koristim za moje projekte. I onda, baš dan nakon mog rođendana stigle salvete. Hvala još jednom na ovoj divnoj gesti. Upravo spremam neki paketić za nju; baš sam sišla s tavana u potrazi za krpicama! Divno je kako hobby poveže ljude koji se zapravo poznaju samo ovako virtualno. Imam još nekoliko s kojima razmijenjujem paketiće. Ali tko zna, možda se jednom doista sretnemo.


Motiv me potsjeća na holandske motive s porculana, a kombinacija bijelog i plavog uvijek djeluje svježe i nekako čisto. Baš sam uživala radeći ovu kutiju.


Samo sam rubove poklopca najprije obojala plavom bojom pa zatim bijelom, koju sam potom ogulila da izviri plava. Salvete su prozirne kad se namažu ljepilom pa nema bojazni da će motiv sakriti oguljene dijelove. Bila sam jako nestrpljiva da vidim ovu kutiju gotovu pa nisam čekala da se boje suše na zraku nego sam ih sušila fenom!


PS. Danas sam imala veliko spremanje mog 'brloga' pa sam konačno sortirala materijale. Nisam ni znala što sve imam...

Broj komentara: 10:

  1. Kutija je prekrasna, slažem se s tobom u svim navodima i podržavam sve kreativne aktivnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Divno je razmijenjivati paketiće... i ovako na blogu pogledati što tko radi, dobiti neku novu ideju i nesebično podijeliti s drugima.

      Izbriši
  2. Ovaj ti je uradak vrhunski. Kompozicija odlična, jednom riječju, prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad imaš sve potrebne materijale lako je napraviti lijepu stvar. Hvala!

      Izbriši
    2. Predivan mi je motiv ove salvete,prekrasno si ga uklopila zbilja izgleda savršeno,posebno je lijepa povezanost među kreativcima na način ovih lijepih gesti:)

      Izbriši
    3. Da Nely, volim dati kad nešto imam i rado primam paketiće, nas dvije to dobro znamo, zar ne?

      Izbriši
  3. ja imeti moraš tudi zlate roke, da pride tak lep motiv do izraza, tistega pravega.. čudovita skrinjica.. me veseli, da sem lahko tudi jaz pokukala na tvoj blog.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irna, mi smo si neki dan mail slale; salvetice su spremne za poštu. Mislim da ću ih poslati u utorak.

      Izbriši
  4. Lijep motiv-lijepa kutija.A to da nas ovo bloganje sve međusobno povezuje dokazano je već mnogo puta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, lijepo je kad su ljudi povezani zajedničkim interesima, a umjetničke duše su ipak nešto posebno.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...