utorak, 21. kolovoza 2012.

Ružice i točkice


Kad mi je sestrična poslala drvene vješalice i kutijice samo sam ih, u očekivnju nove pošiljke salveta iz NB Hobby Art trgovine, obojala i pripremila za dekoriranje. Ova je škrinjica ista kao i ona iz prethodnog posta, tek tolika da stane točno na dlan.


Na donji dio sam nalijepila dio salvete s ornamentom točkica. Kupila sam čitav paket u jednoj trgovini; motiv je sastavljen nekoliko traka različitih ornamenata - točke, cvijetići i vitice u roza i zelenim tonovima. Idealna za ukrašavanje rubova kutija.


Unutrašnjost škrinjice je u roza tonu. Možda dodam kakav sitan detalj na unutrašnju stranu poklopca. Ne volim žuriti s konačnim izgledom. Katkada kasnije naletim baš na neki detalj, koji mi odlično paše za neku od kutija. Ne mora biti motiv sa salvete, možda neki drveni ukras ili nešto slično.


Obojala sam i kopčicu jer mi se njena tamna boja činila pomalo prevelik kontrast nježnim tonovima ostatka kutije. Malo sam i nju uzgrebala za 'shabby look'.
Mislim da ću sve kutije još lakirati, samo da pronađem akrilni mat lak ...

PS. Ako Vam se sviđaju moje kutije, molim vas glasajte za mene na NB -u  http://www.nb-net.hr/nbh5.php.  
Ušla sam u konkurenciju za nagradni bon od 300 kuna. Treba samo poslati slike radova, a uvjet je i da materijali budu kupljeni u NB-u. Priznajte, Nagrada je odlična. Odlučite li se i vi konkurirati za isto, rado ću uzvratiti glas! A pošto su čak tri Vesne na popisu, ja sam ona u sredini - VM!!! I, hvala!


Broj komentara: 8:

  1. Jako lijepa kutijica. Ali na žalost glasanje je završilo, čestitam na sudjelovanju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Glasanje nije zavr[ilo, ne razumijem... fotke mijenjanju svaka tri mjeseca. Završilo je glasanje za prethodni preiod, a moje su objavljene prije nekoliko dana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo sam obavila glasanje za tebe,nadam se da će biti uspješno..ova kutijica mi je baš preslatka,jako mi se sviđa kombinacija ruža i točkica:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Nely. Baš bi mi dobro došla ta nagrada.

      Izbriši
  4. Preslatko draga , evo i ja glasala za tvoje ružice!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...