četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Srce


Završila sam još nekoliko kutijica u obliku srca. Pokušala sam ih ostaviti u njihovoj originalnoj crvenoj boji, ali cvijetići izgledaju efektnije na bijeloj podlozi. 


Morala sam kutije tri puta prebojati da dobijem sniježno bijeli izgled. Srećom, akrilne se boje brzo suše. 


I cvijetovi nisu zahtijevni što se tiče vremena. Napravila sam još jedan od ljubičasto - bijelog organdija te jedan crveni.



Mižda na ovu poslijednju dodam još koji detalj...



Imam još dvije ovakve crvene kutije... čekam inspiraciju...

Broj komentara: 5:

  1. Jako su lijepa.Sviđaju mi se note i ljubičasti cvijet,baš nekako paše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo, sviđa mi se ideja :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatke i samo za zaljubljene!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima! Mislim da su crvene kutije ukrasiti u Božićnom 'štihu'; Valentinovo je još daleko!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...