četvrtak, 30. kolovoza 2012.

Suncokret

Hvala Irna!

Nedavno sam odaslala nekoliko paketića sa salvetama na nekoliko adresa - razmijena među hobby blog prijateljim je nešto divno. Sada paketići stižu meni i ja sam stvarno oduševljena. Jedan je stigao iz Slovenije. Osim salveta bila je tu lijepa čestitka i vrećica lavande. Što Irna radi pogledajte OVDJE
Sada je na meni red da nešto od svega toga napravim.


Za početak, krenula sam s jednim divnim suncokretom. Motiv je baš  pokrio poklopac, a ostatak kutijice ostavila sam u žutoj boji sunca. Za mene ljeto ljeto još uvijek traje.


Uvijek sam imala suncokrete u vrtu, a ove godine ih nisam sijala. Nekako sam propustila nabaviti sjeme, a moje su pojele ptičice. Ali, tko zna što bi od njih bilo na ovoj suši!?


Eto sjemenki na kutiji! Otisnute su na žutoj podlozi koja se potpuno stopila s bojom kutije pa izgleda kao pravi print. Kad ostavim kutiju da stoji na radijatoru, ona sigurno slijedi još malo dotjerivanja. Mislim da ću jedan cvijet zalijepiti u unutrašnjost kutije i dodati koji  'špric' žutozelenih točkica...







4 komentara:

  1. Baš lijepo što se tiče razmjene a i tvojih radova:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka kutijica, odlična "zamjena" za nedostatak pravih suncokreta:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni izgleda divna i ovako:)) Često je i kod mene slučaj da pustim nešto što sam kao dovršila u svom vidnom polju neko vrijeme i onda se još svašta može desiti...

    OdgovoriIzbriši
  4. o, kako je lepa tale tvoja škatlica.. lepo je pogledati na tvoj blog...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...