utorak, 11. rujna 2012.

Bazga


Ova je kutija zapravo bila moj kofer s uljanim bojama, ali kako su se već potrošile, izbacila sam preostale tube i bočice s terpentinom van. Skinula sam i ružnu plastičnu ručku za nošenje.


Nedavno su mi stigle salvete iz 'Perlice' - iz te trgovine je i ova salveta s motivom ploda bazge. Pored njega je i sitan skript sirup za sok od bazge.


Salveta je prilično tanka i brzo postaje mekana pa sam morala raditi brzo da ne pukne. Katkada moram čitav motiv baciti jer se rastrga povlačenjem kista s ljepilom. Ima salveta različite kvalitete, a zapravo ne možeš znati kakva je dok ne počneš s njom raditi. Osim toga, ljepila također ima raznih; ovo koje sad koristim nešto je rjeđe od prijašnjeg pa brže moči salvetu.


U načelu sam zadovoljna kako je ispalo. Salveta ima dva motiva, koja sam kombinirala, a jedan sam nalijepila i na unutarnju stranu poklopca.


4 komentara:

  1. Divna ti je kutija, a o bazgi sve najbolje ,svakom njenom pojavnom obliku:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepa kutija!! Motiv je baš zanimljiv s ovim printom... odlično izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj uzorak bazge je toliko vjeran da sam u prvi mah pomislila da si nešto radila sa pravom bazgom,super sve izgleda:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...