subota, 22. rujna 2012.

Cvjetni etui


Završila sam još jedan etui za naočale. Ovaj put sam razbacala maćuhice po poklopcu.


Broj komentara: 6:

  1. baš mi se sviđa sladak je , svrati na moj blog ako voliš čitati u toku je nagradna igra traje do ponedjeljka pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma, bila sam na bogu neki dan i htijela igrati, ali se toliko sporo učitavao da sam odustala. No, igrala sam danans. Hvala!

      Izbriši
  2. Preslatko riješenje,jako lijepo izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako svježe, veselo izgleda, baš je prelijep!

    OdgovoriIzbriši
  4. krasno, natančno, čudovito.. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma, divno.Moram si napraviti jedan:)Kada vidim kako ti je odlično ispao, poželim i ja jednoga!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...