subota, 8. rujna 2012.

Dva srca


Završila sam kutije srca, koje nisam htijela bojati nego sam ih ostavila u originalnoj cvenoj boji. Dvije vintage sličice penesene na tkaninu nalijepila sam u sredinu, a okolo 'načičkala' malu dugmad.


Sve sam lijepila ljepilom za drvo. Njega često koristim za ljepljenje svega i svačega. Jedino se duže suši, ali lijepi čvrsto i postaje prozirno kad se osuši pa se ne vidi.


Mislim da ću između dugmića dodati malo glittera iz tubice. Imam nekakve glittere koji su poput ljepila - isto se duže suše, a  diskretni su, ne sjaje jako tek bace koji 'blic'.

4 komentara:

  1. Slatko:)) S vintage motivima skoro ne možeš pogriješiti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa što si ovako jednostavno a efektno izradila ova srca:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala svima, vintage uvijek budi neku nostalgiju u nama...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...