četvrtak, 27. rujna 2012.

Masline


Jesen je stigla pa sam inspirirana plodovima i bojama jeseni napravila ovu kutiju s motivom maslina. Iako živim u Slavoniji (bar na njenom rubu) obožavam masline i maslinovo ulje. Mediteranska kuhinja mi je najdraža, a od mora mi se uvijek teško rastati kao da mi je dom tamo, a ne ovdje. Sanjam o tome da se preselim na more. Uz lavandu, masline su mi omiljeniji motiv za ukrašavanje predmeta. 


Prugastu salvetu nabavila sam u Perlici, i njome oblijepila donji dio kutije. Gornji dio kutije čini druga salveta s motivom maslina. Sve je u maslinasto-zelenim i zlatasto-smeđim tonovima. Za kraj malo sam smeđom bojom 'zaprljala' rubove kutije i našpricala nekoliko točkica po površinama.


Broj komentara: 7:

  1. Mnogo je lepa kutija, potpuni sklad:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si lijepo uskladila boje i motiv masline, kutija je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna,predivna,predivna!!!Znaš, i ja sanjam kako ću se jednom preseliti na more.Kao da sam u nekom prošlom životu tamo živjela,uz more,sol,masline i lavandu!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno je lijepa kutija, odlične su kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepa mi je kutija,nadam se da ćeš si jednom ostvariti san o životu na moru:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Such beautiful work!
    Love the way you have decorated the top of the box!
    Have a lovely weekend!
    Suzy

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...