nedjelja, 2. rujna 2012.

Tehnike: preslikavanje slika na tkaninu


Konačno mi je printer stigao s popravka - nov, a već nije radio; neki problemi s čipovima za boje. Jedva sam dočekala da isprintam sličice na tkaninu za nove jastučiće s lavandom i drugim mirisnim biljem.  Sinoć sam odmah jednu sašila i rezultat vidite ovdje.


A evo i kako se prenašaju slike na tkaninu.
Potreban vam je, naravno, pisač - može i crno bijeli, ali u boji je naravno ljepše. Ja imam Epsonov ink jet pisač. Zatim, specijalni papir koji možete kupiti u svakoj trgovini za kompjutorsku opremu. Postoje razne vrste, posebno za transfer na tamne i svijetle podloge. Treba vam i pegla, te ravna podloga za peglanje.
Mnoštvo slika pronađite na Internetu i jednostavno spremite na svoj komp.
Evo par linkova na kojima pretražujem slike:
Najčešće pretražujem botanical, vintage i victorian labels.


Listove za printanje slažem u Wordu. Tako lako povećam ili smanjim slike i složim više njih na jedan papir. Prije nego kliknete 'print'  potrebno je odabrati ' photo paper' u izborniku. Tako će slike biti kvalitetnije. Printate li nešto s tekstom, morate sliku obrnuti za 180 po uzdužnoj osi, inače će vam print biti naopak kad ga prenesete na tkaninu. Evo što sam si isprintala...


Printane papire pustite da se osuše nekoliko minuta. Izrežite motive s rubom od 5 mm.
Ugrijte peglu na najjače bez pare! Lagano ispeglajte tkaninu, majicu ili što već...postavite motiv naopako i peglajte preko njega nekoliko sekundi. Pustite da se malo ohladi pa opet peglajte. Prekidi su nužni da vam tkanina ne požuti od topline pegle. Otprilike treba peglati dvije minute.


Pustite da se ispeglani motiv ohladi, a zatim lagano odgulite pair... Prezadovoljna sam kvalitetom sličica, koje sam isprintala i prenjela na platno. Šivanje  vrećica može početi!




Broj komentara: 10:

  1. Zlata vrijedan post! Sve odlično objašnjeno:)
    A sad da vidimo i vrećice...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno! Hvala ti za ovo. Ja sam dosad sve transfere radila s acetonom, ali ovo moram definitivno probat ako je dovoljno da je printer ink jet. Nadam se samo da taj papir nije previše skup...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Papire možeš kupiti na komad; kod mene koštaju 8 kuna jedan. S obzirom da A4 formatu možeš složiti više slika, ovisno o veličini koju želiš, meni se isplati.

      Izbriši
  3. Hvala ti na ovom odličnom tutorijalu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesna ljubim te za ovaj post,sve objašnjeno najbolje moguće,a došao mi kao naručen..predivno ti je sve uspjelo,hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  5. odličan tutorijal, hvala vam što ste podelili ovako korisnu informaciju! Imam jedno pitanje. Na kakvim tkaninama se može raditi ovakav transfer? Pretpostavljam da je opasno i po materijal i po fotografiju ako se radi na nekoj tkanini koja se ne sme peglati. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih peglam na pamučne tkanine, one dobro podnose toplinu pegle i naravno, na bijelom je slika najljepša.

      Izbriši
  6. Može li se koristiti zamjenski toner ili boje moraju biti originalne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na odlicnom postu. Mozete li nam samo reci kakav tacno papir da trazimo

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...