nedjelja, 7. listopada 2012.

Dalije


Evo kutije dekorirane s materijalom iz Perlice. Motiv dalija je s papirnate maramice, a skript s predivnog Mulberry papira. Ti su papiri ručno rađeni od dudovog drveta, divno su tanki i laki za izrezivanje i lijepljenje. Zadovoljna sam cijenom od 22 . 36 kn; velik je 35x50 cm i moći ću njime ukrasiti puno kutija. Kupila sam još isti papir s motivom nota.


Maramice se prodaju na komad po 1 kn. S jednom maramicom ukrasim jednu manju kutiju poput ove, ako je koristim i za bočne dijelove. Ovdje sam je nalijepila samo na poklopac pa mogu ostatak koristiti za drugu kutiju. Stvarno sam oduševljena ponudom salveta na Perlici, jedino bih bila sretnija kad bi sve salvete prodavali na komad. Na komad prodaju samo dio salveta, a ostale u paketima po 4.


4 komentara:

  1. Božanstveno romantično i sneno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Lenka. katkada danima radim neku malenkost, ali vrijedi ;ekati inspiraciju...

      Izbriši
  2. Ova kutijica mi ima tako jesenski štih,prelijepo stvarno:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...