subota, 20. listopada 2012.

Jaglac


Još jedna manja kutija za koju mi je bila dovoljna jedna papirnata maramica. Na maramic, kad se raširi, su dva motiva jaglaca, a ostatak čini sitno cvijeće, kojim sam obložila bočne strane kutije. 


Bočni dio dio poklopca obojala sam pink akrilnom bojom, a unutrašnjost sam ostavila u krem boji. Motiv je doista nježan u pink i zelenim tonovima. 




Broj komentara: 6:

  1. Jako mi nježno djeluje,slatka kutijica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna ti je kutijica.Nisam nikada radila sa maramicama, ovo ti predivno iskombinirano:)
    Već sam te htjela priupitati, ako se nećeš uvrijediti: zašto ti fotografije imaju " paučinu" kao efekt? Jednostavno prikriješ ljepotu izrade i motiva , pa ne vidim dobro detalje, a voljela bih:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Maramice su isto kao i salvete, može se skinuti gornji najtanji dio, a ima ih stvarno predivnih.
    Ne ljutim se. Fotkama dodam 'grunge' ili 'old' efekat da izgledaju stare... klikom na fotografije, znatno se povećaju pa se vidi sve...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...