nedjelja, 28. listopada 2012.

Mali aranžman sa svijećom


Ovaj mali božićni aranžman složen je u glinenoj teglici za cvijeće. Na sam vrh teglice zalijepila sam vjenčić od šiba, napunila sredinu novinskim papirom pa još unutra zalijepila stakleni svijećnjak s vjenčićem od rafije. 
Od lijane sam smotala zvijezdu, te dodala crvene bobice i grančice smreke... Lani na Božićno sajmu prodala sam puno malih aranžmana, čak sam imala i narudžbe! Moram se potruditi da napravim nekoliko i ove godine. Ne znam kako vama, ali meni sad vrijeme prolazi brzo i za čas je novi sajam, negdje početkom prosinca, a to je tek malo više od mjesec dana.

3 komentara:

  1. Prekrasan, o Božić je pred vratima, pravo zboriš

    OdgovoriIzbriši
  2. Krenula si na vrijeme,stvarno vrijeme toliko brzo leti da je to ne vjerovatno.Ovaj aranžman mi je predivan:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da,da...Brzo će Božić, valja se već pripremati.Zgodna ti je ideja i izvedba:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...