četvrtak, 25. listopada 2012.

Muhare


Eto, kako sam ja pravi manijak za gljive, našle su se na još jednoj kutiji. Muhare su baš prekrasne, u šumi kad ih vidite omah vam na pamet padne neka od onih slikovnica koje smo čitali kad smo bili mali, Ivica i Marica napr. Kad ih vidim u šumi, pomislim da izgledaju 'kao na slici'.


Onda, cveno-bijelo. Uvijek efektno, uočljivo. I 'pepita' uzorak koji djeluje domaćinski, toplo. Malo grebanja po rubovima za starinski 'štih' i crveni rub kad se kutijica otvori.


Ovu sam kutijicu kupila u trgovini 'Offertissima' (klik za njihov web site). Izgleda kao Ali babina pećina, ima dosta stvari za kreativce i povoljne cijene. Drvene kutije su s puno ljepšim kopčama nego na drugim kutijama koje kupujem i super jeftine!

2 komentara:

  1. Kutijica je prekrasna,baš mi ove boje i uzorci savršeni.Odmah sam pomislila znam koliki si ti ljubitelj gljiva zbilja si ju izradila po svom ukusu:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...