petak, 5. listopada 2012.

Staklenke


Prošla je već godina dana kako sam dobila ove male trbušaste staklenke. Imale su plastične poklopce u jarkim bojama i htijela sam ih dekorirati salvetnom tehnikom. Konačno, napravila sam i to.


Potrebno je malo, obojati poklopce akrilnom bojom i zalijepiti motiv. Ali, nekako sam čekala da pronađem pravu salvetu i motiv koji želim. tako su ružice stigle iz Slovenije...


... a plavo cvijeće iz Podravine. I evo, staklenke mogu pronaći svoje mjesto na nekoj polici sa začinima. Nisu prevelike, ali dovoljno su velike da u njima bude šećer i kava pa tako napunjene mogu biti i zgodan poklon nekoj prijateljici.


Broj komentara: 8:

  1. o kako lep čezmejni projekt.. všeč.. topel pozdravček..

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo Vesna obje verzije mi se jako sviđaju:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, kako je malo potrebno za vesele promjene.

      Izbriši
  3. Prekrasno si uredila svoje staklenke ,ma i ja se već dulje vrijeme spremam malo raditi po staklu,nikad nisam radila,ali imam jaku volju i želju,pogotov kad gledam od svih vas dragih blogerica kako su vam ljepi radovi.Pozdrav Vesna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo naprijed. Za ovo je stvarno potrebno svega desetak minuta.

      Izbriši
  4. Baš su mi vesele i simpatične:)))

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...