srijeda, 10. listopada 2012.

Vijenčić od češera


Češeri su moj omiljen prirodni materijal. Opet sam sakupila nekoliko kašeta češera, koje ću koristiti za izradu božićnih vjenčića i ukrasa. Zvuči smiješno, ali već je vrijeme da ih počenem lijepiti jer za to treba dosta strpljenja i vremena. Kad nisu posve savršeni, tj. kad malo pokisnu ili čak pozelene, dobri su za bojanje. One sivkaste obojam potpuno sprejem, a ovima, koji tek malo promijene boju obojam samo vrhove.


Ovih sedam češera zalijepila sam na vjenčić spleten od šiba. I njega sam obojala u bijelo. Dodala sam još crvene perlice i mašne od organdija, za praznični 'look'. U sredinu se može staviti kakva lijepa svijeća u staklenoj čaši i dekor za stol ili neki kućni kutić je gotov. Osobno, volim jednostavne ukrase bez suvišnog blještavila i pretrpanosti detaljima.

Broj komentara: 7:

  1. Jako je lijepo!Prirodno i decentno, a ipak elegantno. I meni su najdraži ukrasi od prirodnih materijala bez pretjeranog kiča- manje je više:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Lani sam pokušavala nabaviti češere za adventski vijenac...gdje ih skupljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene u gradu i parku ima dosta borova, a ja revno cijelu godinu skupljam češere...

      Izbriši
  3. Krenula si sa češerima,baš lijepo,i u pravu si što jednostavnije to mi je efektnije:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam ukrase od šišarki, posebno u božićno vrijeme, upravo ukras kakav je ovaj. Topli pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lani sam na Božićnom sajmu imala puno vjenčića od češera i bili su hit, bilo prirodni, bilo bojani bijelo. Pozdrav i Tebi.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...