utorak, 30. listopada 2012.

Vještica


Skrivena u prostoru ispod kreveta, koji izgleda kao velika ladica, na svijetlo dana stigla moja vještica! Malo je prašnjava od zaborava, a napravila sam je davno od kukuruzovine, filca i tkanine. S obzirom da se bliži Haloween, a on se nekako uvukao i kod nas, stavila sam je u košaru s tikvicama, koje sam složila kao dekor u predsoblju.
Haloween nije nešto naše, vidim ga jedino kao zgodnu zabavu za djecu, ali ja se sjećam da smo kao mali dubili bundeve i stavljali u njih svijeće. A toga se sjeća i mama kad je bila djete, znači , i kod nas je bilo nešto slično tome.


Glava vještice kugla je vate prekrivena najlon čarapom. Glave napravljene na taj način daju mogućnost da prošivanjem dobijete obraze. Našila sam i krumpirasti nos i napravila naočale od žice. Komadi raspletene debele špage poslužili su kao kosa.


Neizbježna metla na kojoj vještice, naravno, lete zrakom, načinjena je od kukuruzovine. Zamišljena je kao mobil koji se može pričvrstiti na strop...

3 komentara:

  1. Iako kažu da Noć vještica nije naš običaj,nema veze ja ga volim obilježiti jer je i nama odraslima zabava.Ova tvoja vještica je posebno slatka,baš ti je krasan dekor:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je.Mora biti neka najdobrija vještica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se baš dopala vještica na prvi pogled , kako su i drugi primijetili, uopće nije zla:)))

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...