nedjelja, 14. listopada 2012.

Začini


Ne znam kako je s vama, ali ja svakih mjesec - dva, moram pospremiti i resortirati materijale i police jer inače ne bih zanala gdje je što. I tako sam, spremajući police i kutije s materijalima, pronašla sam ovu drvenu kutiju u kojoj sam držala drvene perlice. Napravljena je baš od punog drveta, a ne tankih ploča furnira i drveta kao kutije koje uglavnom kupujemo u trgovinama.


Pomislila sam kako mi već prije nije palo na pamet da perlice čuvam u nekoj običnoj plastičnoj kutiji, a ovu dekoriram. Obojala sam je akrilnom bojom samo izvana i zalijepila salvetu s motivom začina. 


Kako je načinjena od lijepog drveta, unutrašnjost sam premazala zaštitnim premazom za drvo u boji tikovine što se tonski odlično spojilo s ostatkom kutije.


Prugasta salveta na donjem dijelu, malo mrljica i točkica smeđe boje i - evo, rezultat je tu!

Broj komentara: 6:

  1. I kod mene je isto, što se pospremanja i raspremanja tiče. Kutijica je super ispala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Moram si napravtiti radionicu od malog hodnika na katu tako da sve imam na jednom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj radni prostor traži redovno održavanje jer bi inače bilo nemoguće snaći se u svim mogućim započetim projektima razbacanim po stolu :).
    Kutijica je preslatka, sve je na njoj potpuno harmonično :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutija mi je jako lijepa,od divnog drveta je napravljena a ti si ju dodatno stvarno lijepo ukrasila:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...