nedjelja, 4. studenoga 2012.

Adventni vjenčić


Prvi od bijelo obojanih vjenčića postao je adventni. Težila sam se potpunoj jednostavnosti bez previše ukrasa. Četiri svijećice u obliku pahuljica, koje mi je lani nabavila prijateljica u  'Lidlu', zalijepila sam u liniju na jednu stranu vjenčića.  Već su stigle u metalnim posudicama pa će se moći lako zamijeniti kada izgore.


Tri karirane mašnice i nekoliko crvenih perlica sasvim su dovoljni za efektan vjenčić u crveno bijelom tonu.


Iako jednostavan, potrebno je dosta različitog pribora materijala: bijela boja u spreju, silikon za vrući pištolj,  škare, vrtne škare za oblikovanje vjenčića, četiri svijećice, mašnice, nekoliko perlica i naravno, vjenčić spleten od šiba.
Naravno, tko želi može dodati sviježe zelenilo kad vjenčić stigne na stol...

3 komentara:

  1. Divan je, romantičan i jednostavan.Mislim kako i treba takav biti adventski vijenac:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je lijep u svoj svojoj jednostavnosti,jako mi se sviđaju ove svjećice:)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, jako lijepo. Već je došlo vrijeme.... ti si naš podsjetnik

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...