subota, 24. studenoga 2012.

Božićna škrinjica


Ova mala škrinjica već je bila obojana smeđim bajcom pa sam je samo prebojala akrilnom bojom slonovače. Potom sam je samo izgrebala da dobijem efekt trošnog i starog. Nisam je izvana dodatno ukrašavala nego se iznenađenje krije unutra!


Zapravo je nisam namijenila samo za čuvanje sitnica nego ovako otvorena može poslužiti kao božićni dekor. Na dno i poklopac i škrinjice zalijepila sam komad notnog papira, a rubove 'pozlatila'. 


Ostatak škrinjice i poklopca također sam obojala bojom slonovače.
Djevojčica se nalazi na poklopcu. Motiv je sa salvete i zalijepljen običom salvetnom tehnikom. Dodala sam joj jedan maleni češer i sedefasti gumbić. Baš mi je zgodno što se note vide kroz lik djevojčice.



Na dno škrinjice sam zalijepila natpis 'Christmas' i zvijezdicu od drveta. Konjić nije zalijepljen, samo sada služi za dekoraciju, a donijela sam ga iz Austrije. Obično sam se na njihovim tradicijskim Božićnim sajmovima totalno raspametila - od drvenih igračaka, jaslica, ukrasa za bor...

Kad Božić prođe i pospremamo dekor, škrinjica opet može biti namijenjena spremanju blaga!




Broj komentara: 7:

  1. Predivno je Vesna,zbilja se divim i nekoliko puta se vraćam pogledati slike,čarobno je sve:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je to drago čuti... saznati ćeš zašto.

      Izbriši
  2. Odavno nisam videla nista lepse ni mastovitije!
    Pozdrav iz Beograda

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...