ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Božićna svijeća


Kad kažem Božić, boje na koje pomislim su crvena i bijela, prava klasika. Tako je nastalo ovo postolje za crvenu svijeću u country stilu. Smotala sam brezove grančice u vjenčić i obojala ih bijelom akrilnom bojom. Od komada okaste žice napravila sam valjak i pričvrstila za vjenčić. Nije mi bitno da mu rubovi budu savršeno ravni, baš naprotiv.


Svijeća stoji u aluminijskoj posudici za muffine (može kupiti u trgovinama). Od komada karirane tkanine izrezala sam mašnu i zalijepila par crvenih perlica.

Broj komentara: 7:

  1. Svaki put kad svratim na tvoj bog dobijem želju da odmah krenem sa izradom božićnih dekoracija:)
    Ovo sa žicom je odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i sa mnom, sve što vidim na drugim blogovima na mene djeluje inspirativno.

      Izbriši
  2. Ovo je stvarno prekrasno, odlična ideja, baš volim ovu žicu, daje jedan poseban country šarm!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala jagoda; jednostavne stvari su često najljepše.

      Izbriši
  3. Odlična ideja, izgleda fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesna ti si stalno vrijedna i svaki puta me oduševiš nekom novom zamisli,kao što je ova žica sada,tako divan detalj:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj blog je tako inspirativan, uvijek si puna predivnih ideja i još ljepših radova. Rado svraćam na ovaj blog i divim se tvojim radovima. Iako mi je malo font slova poteži za čitanje, pročita se. ;)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...