nedjelja, 11. studenoga 2012.

Božićne karte za poklone


Napravila sam nekoliko oznaka za poklone s likom Djeda Mraza. Za podlogu sam koristila omot nekog prastarog prvog zavoja na kojemu je pisalo 'JNA'! Nemam pojma kako je stigao do mene; vjerojatno neki moj 'ratni trofej' zagubljen u kutijama koje čuvam po ladicama i ormarima. Oprala sam taj komadić platna i ostale su neke mrljice na platnu, ali baš mi je to bilo 'cool' za 'shabby look'.


Još me nesto ugodno iznenadilo. Kad sam odmotala zavoj vidjela sam da je mahovina zelene boje - pravi vojnički. Ostavila sam čupave rubove pa na platno zalijepila komad teksta iz stare knjige, kojemu sam nagorjela rub. Komadić zelenog zavoja nalijepila sam u ugao i dodala dugme. 



Jos komadić notnog papira, čipka, cvjetić i nekoliko zlatnih paleta...
Mislim da će biti idealni za umatanje poklona sa smeđim papirom poput onoga od vrečica za kruh ili voće ('škanicla'). Često ga upotrebljavam za zamatanje poklona jer mi je prirodan. Ponekad ga prije zamatanje zgužvam da dobijem zanimljivu strukturu.



4 komentara:

  1. Krasne su, dala si mi super ideje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jagoda, jednom kad ih počneš praviti ne možeš stati. Mogućnosti su beskrajne.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...