utorak, 27. studenoga 2012.

Božićni ukrasi od filca


Ukrasi za bor od filca lagani su za sašiti je se filc ne 'čija' i ne trebaju rubovi. Izrezala sam tradicionalne oblike: čizmice, zvijezdice, srca...


Prednju stranu najprije ukrasim komadima tkanine, dugmadi, cvjetićima, a onda spojim običnim ili rubnim bodom. Još ih malo napunim vatom da dobiju i treću dimenziju.


Ukrasi se mogu, naravno, sašiti od svake tkanine poput ovog gore bijelog srca s jutom. 

Broj komentara: 17:

  1. Mogu samo zamišljati kako li će jelka čarobno izgledati ukrašena filcanim ukrasima... stvarno si se potrudila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti su na prodaji. Lani mi je jedna žena poupovala pola, možda će opet da kompletira bor!

      Izbriši
  2. Ovi filcani ukrasi su mi posebno divni,nemoj mi reći da si i ove heklane detalje na njima sama radila..ma svestrana si totalno:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely;: heklanje je jedino što ne znam iako kažu da je jednostavno.

      Izbriši
  3. Vrlo maštovito. I odličan ukras, :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala. Jednostavni, jedino traže vremena za napraviti.

      Izbriši
  5. I ja ovih dana izrađujem ukrase od filca. Tvoji su baš lepi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih staviti na blog da ih i mi vidimo.

      Izbriši
  6. Super ideja.. jako su lijepi ukrasi i čini se da nisu teški za izraditi.
    p.s. morala sam "ukrasti" ovaj widget - mica macu.. nisam mogla odoljeti!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas su slatki ovi ukrasi. Vec zamisljam kako bi to izgledalo na mom boru. Fora iako priznajem, nisam bas dobra sa filcom. Nece se sam nabaviti ;-))
    p.s. imas nagradicu na mom blogu...

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...