utorak, 20. studenoga 2012.

Gipsići


U malim mjestima poput moga, nema specijaliziranih trgovina nego imamo svaštare u kojima se može kupiti gotovo sve. Jedna takva je i 'Aqua' u samom centru grada i baš sam sretna što je imamo. Tu kupujem sve što mi treba za moj hobby, ali i za vrt, kuću... prava Alibabina pećina. Danas sam svratila nakon posla, baš mi je usput, i naišla na silikonsku modlicu za praline s Božićnim motivima. Kad sam vidjela cijenu, odmah sam je kupila - svega 23 kn. Naravno, meni nisu bile praline na umu no, ne znači da neću i to isprobati.


Modlica je nešto malo veća od male bilježnice, a ima šest motiva, po dva od svakog: jelka, sob, djed mraz, zvončići, vjenčić i snješko. Naravno da sam odmah morala isprobati kako će ispasti motivi i oduševljena sam! Za razliku od onih plastičnih kalupa, koji se na kraju ipak unište, silikon je trajan i fleksibilan pa odlijevci lakše ispadaju. Mogu ih bojati, a lijepi su i ovako čisto bijeli. 
Sad samo treba maštati.

PS. Kad lijevam gips, radije napravim rijeđi. On će se isto stisnuti, a sami odlijevci će biti lakši. 


Broj komentara: 12:

  1. Ja sam koristila PVC podložak iz Adventnih kalendara. Prvo se osladiš čokoladicama a kalupe možeš nekoliko puta koristiti

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si sretna što si naletjela na ove predivne ( i jeftine ) modlice...Ljubomorna sam:)Hvala za ovu informaciju o gipsu.Baš ovih dana sjetih se svojih prošlogodišnjih aranžmančića -svijećnjaka od gipsa i uhvati me nostalgija:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su slatki motivi! Silikon je super za takve stvari, može trajati vječno, lako se s njim barata i lako se čisti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljivo i izazov za isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma koje li ideje, originalno. Bravo! Zadivljena sam. Pto se kalupa tiče slažem se s tobom, a i što se gipsa tiče, sve 5

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlični kalupići, još kad ih obojiš:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično iskorišten kalup i predivni ukrasi. Jako slatko! :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...