petak, 9. studenoga 2012.

Gnijezdo


Dani su tako lijepi, sunčani, a svježi i poslijepodne obavezno izađem van u šetnju. Kuća mi je tik uz rub parka pa u potrazi za prirodnim materijalima ne moram daleko. Tako sam u drvoredu lipa skupila desetak grančica, koje su pale na zemlju.  Nakidala sam ih na otprilike 20 cm dužine. Kod kuće sam ih jednostavno poslagala jednu na drugu i zajedno pričvrstila tankom žicom u sredini. Sve sam pošpricala bijelom bojom u spreju. Prvo sam mislila da će biti ukras za vrata, a onda sam se predomislila.


Pronašla sam pleteni vjenčić od šibe, koji mi je preostao od lanjskih 'projekata' i zalijepila ga u sredinu mog, kako sam ga nazvala, 'gnijezda'. Jedna crvena svijeća, karirana mašnica i nekoliko perlica čine dekor gnijezda.


Nešto mi je još nedostajalo pa sam smotala ovog jelena od žice i zavezala mu crveni šal...

PS. Za ovakva gnijezda treba naći grančice koje se gusto granaju tj. na kraćim rastojanjima. Takve su napr. vršne grančice lipe i brijesta, tanke i s naglašenim pupovima.

4 komentara:

  1. Uhhh kako se divno iz tvojih postova osjeti duh nadolazećih blagdana,prekrasan ti je i ovaj aranžman;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, što bih ja bez tvojih mašnica?

      Izbriši
  2. Grančice obojane u bijelo mi tako dobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...