petak, 30. studenoga 2012.

Postolar bez cipela


Kišica pada, a ja uživam u izradi Božićnih dekoracija. Znate kako se ono kaže, postolar nema cipele, svima ih stigne napraviti i popraviti, osim sebi. Tako je i sa mnom. Napravim desetak vjenčića i ukrasa, sve prodam i podijelim, a sebi na kraju smotam nešto na brzinu. I to dobro izgleda, ali ovaj sam put konačno, napravila nešto unaprijed. Tako je nastao ovaj moj adventni vjenac. Počela sam dekorirati dom. I baš se veselim jer mi je počeo godišnji i imam puuuuno vremena. A i dobila sam predivne drvene ukrase od Nely. Jedn sam upotrijebila za ovaj vijenac, a ostale...vidjeti ćete! Biti će puno postova u ovo predbožićno vrijeme...


Inspiraciju mi je dala upravo jučer srušena stara breza, koju su gradski komunalci još nisu odvezli pa sam uzela nekoliko grana, manjih panjeva i dijelove kore. Znala sam da je za rušenje, a oni nikako da je sruše! A meni baš to treba. I eto, dočekala sam, baš na vrijeme. Kore baš nisam uspjela odguliti puno, taman da zalijepim komade na bijelo obojani vijenac od slame.


Nekoliko grančica ariša, par gljivica i divna drvena zvijezdica...

Broj komentara: 10:

  1. Vjencic je predivan!!! Obozavam brezu i ovdje je savrsena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, već sam mislila da koru neću naći...

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da si u predblagdanskom raspolozenju, vidi se, vjenac ti je prekrasan, sa prirodnim materijalima, koji su i meni najdrazi:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, tako je i kod mene ("postolar nez cipela"). O, da, breza je odlična, a ovi tvoji ukrasi su predivni

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno je.. nježno i lijepo :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vesna vjenčić je predivan,i ova zvjezdica se divno uklopila uz sve što mi je posebno drago:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima. Obožavam prirodne materijale i uživam najprije tražeći ih i sakupljati, a onda izrađivati ovakve stvari.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vijenčić je predivan. Sviđa mi se to što svijeće nisu iste dužine i što su prirodni materijali u igri. Ti to baš lijepo znaš složiti.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...