srijeda, 7. studenoga 2012.

Tri


Za ove male Božićne aranžmane potrebni su: papirnati ili tresetni lončići za cvijeće, bijela akrilna boja, bijela boja u spreju, vrući silikonski pištolj, nekoliko kamenova, stare novine, češeri bora i ariša, perlice, mašnice, svijeće, vjenčići od šiba i aluminijske posudice za muffine...


Najprije sam obojala lončiće bijelom akrilnom bojom i posprejala vjenčiće. Kad se sve posuši, lončiće najprije napunim s nekoliko kamenova kako se ne bi prevrtali te popunim do vrha zgužvanim starim novinama. Na rub lončića zalijepim vjenčić, a u sredinu alu-kalup za muffine. U njega zalijepim svijeću. Lončić je otprilike 10 cm u promijeru, a s vjenčićem sve ne prelazi 15 cm.


Na kraju polijepim češere, mašnicu i perlice. Kako mi se kontrast smeđih češera i bijelog činio preoštar, kistom sam češere tek na vrhovima obojala bijelom akrilnom bojom. Ostali su uočljivi, a ipak diskretni. 




Broj komentara: 7:

  1. Prekrasni su Vesna,sviđa mi se kod tebe ta jednostavnost a efektnost,bez napadnih dodataka:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Nely. Sad sam još u pravljenju ovakvih stvarčica i sajam može početi!

      Izbriši
  2. Jako lijepo, meni se baš sviđaju ovi aranžmančići. Jednostavni, a tako posebni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Romana. Volim jednostavnost, bez natrpanih ukrasa.

      Izbriši
  3. Baš su zgodni i simpatični:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi su baš ljupki.Mašne kockaste su mi preslatke!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...