utorak, 13. studenoga 2012.

Vijenci od češera


Svaki put kad pravim vijence od češera, iznenadim se koliko ih je potrebno za jedan i shvatim da moje neumorno sakupljanje istih tokom godine itekako ima smisla. Mislim da imam pune četiti drvene duboke kašete češera! U veliki vijenac polijepim i do 60 komada! Lijepi su prirodni, ali u takve vijence se mogu lijepiti samo lijepi, neoštećeni češeri. Kad promijene boju od sunca u vlage, ljepši su obojani.


Tako sam i ja obojala ove vjenčiće bijelo. Bijela ističe strukturu češera i naglašava dekoraciju dodanu na vjenčić poput mašni, perlica i sl. Napravila sam do sada dva ovakva vijenca, a mislim da ću stići napraviti još nekoliko manjih. Češere lijepim vrućim pištoljem na podlogu od plastičnih kolutova. Jednostavno kupim one plastične pritiskače za zimnicu, kojih ima u svim veličinama. Od većih mogu izrezati jedan veći i jedan manji obruč.


Na ova dva sam još dodala i prelijepe okrugle žireve američkog hrasta, kojeg imamo u gradskom parku. Malo je ovakvih potpuno naraslih žireva, a puno malih poput onog desno na slici. No, i oni su mi simpatični i vrlo dekorativni. Ja ih zovem 'gumbići'.


Za ovakve vjence obično biram mašne sa žicom jer se lako mogu oblikovati i ostati u željenom obliku.

Broj komentara: 5:

  1. prekrasne su ove fotke, ne mogu ih se nagledati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš i izgledaju tako, kao dugmići. Jednom sam slučajno u gradu otkrila pored jedne pekare hrast sa baš takvim žirevima, pa sam nakupila koliko god sam mogla. Češere skupljam preko ljeta, ali ne očito dovoljno, jer kad nešto krenem raditi, nikad ih nema dosta. Baš mi se sviđaju tvoji vijenci, predivni su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su mi vijenci, bude uzdahe.Predivna mi je kombinacija bijelih češera i ovih sitnih crvenih perlica, pa još mašnica:)))Divota:)))
    Nije mi baš jasno kako lijepiš češere na plastične pritiskivače za zimnicu?! Misliš na one jako velike što se koriste za npr. kiseljenje kupusa ili...?!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno! Savršeno izgleda kombinacija bijele i crvene!

    OdgovoriIzbriši
  5. Koji lijepi vijenci!! Ma prelijepo izgledaju, tko bi rekao da u jedan stane i do 60 češera!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...