subota, 3. studenoga 2012.

Vjenčići od šiba


Ovo su moja tri lanjska vjenčića od šiba, napravljena u country stilu s češerima, lišajem, kariranim mašnama, sitnim drvenim ukrasima... I ove godine praviti ću slične, ali će svi biti obojani bijelo, u drugom stilu. Želim imati nešto novo i drugačije nego lani.
Dan je predivan pa sam s prijateljicom prošetala po prirodi i napravila nekoliko vjenčića od lozice (Parthenocissus) i lijana jedne biljčice iz porodice dvornika (Reynoutria). Ona ima dugačke tanke grane, koje puze po tlu. Od njih su napravljeni vjenčići gore na slici, kao i ovi dolje. Njih sam već pošpricala bijelim autolak sprejem.


Kad radite vjenčiće od prirodnih materijala, treba pripaziti na 'pravo vrijeme' za branje tj. stabljike ne smiju biti prezrele i suhe jer će pucati. Zapravo je najbolje brati vlažne, odmah smotati, a onda posušiti u kući na radijatoru. Obično vjenčiće ne dekoriram prije nego se dobro posuše; znaju se 'skupiti'.
Vjenčiće malo oblikujem škarama, a vitice lozice ne režem; baš su mi lijepe! Vjenčiće možete napraviti i od brezovih šiba, vrlo su fleksibilne i ljepe.

Broj komentara: 7:

  1. Genijalna ideja ...Još kada bih se razumjela u vrstu šiba, pa da znam koju brati za vjenčiće...Pokušat ću dok ne nađem prave za vjenčiće.Sviđa mi se ovo lakiranje auto lakom:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Lozica je ono čime su obrasle zagrebačke stare kuće i u jesen joj lišće dobije divnu crvenu boju. Kod mene raste uz rijeku po drveću pa duge lijane jednostavno odsiječem i smotam evo sad u ovo vlažno vrijeme kad odbaci lišće... Probaj brezove ili vrbine grane, njih ćeš negdje sigurno naći.

      Izbriši
  2. Meni su vjenčići uvijek dobrodošao ukras u svako godišnje doba.. ovi tvoji su predivni... i jako je zanimljiva ova bijela varijanta kao podloga za daljnje ukrašavanje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Eda, i ja volim svakakve vjenčiće...

      Izbriši
  3. Ove lijane su mi predivne,žao mi je što ih nemam u svojoj blizini,vjenčići od njih su mi posebni:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely,mislim da sam napravila nekoliko viška pa ćeš ih dobiti.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...