srijeda, 14. studenoga 2012.

Vjenčići od šiba

Ovo je jedan lanjski...

Moj poslijednji post s vjenčićima od češera izazvao je pravi boom komentara i oduševljenja i svima vam veeeliko hvala. Stekla sam i nove sljedbenike kojima želim dobrodošlicu. Odgovoriti ću vam svima ovako, a ne ponaosob ispod komentara jer me već duže vrijeme nešto zeza - počesto su Internet veze spore iako imam adsl, ne znam je li i vama tako, pa kad trebam nešto komentirati izludim od čekanja...
Dakle, evo odgovora na pitanja: pritiskači za zimnicu su oni koje koristimo za napr. kupus. Načinjeni su od tvrde plastike i ima ih od sasvim malih do velikih. Ovi veliki su sastavljeni od šest obruča pa od njih izrežem kolutove za dva vjenčića, obično ostavim po dva obruča zajedno, ta mi širina najbolje odgovara za vijenac. Naravno da treba skupiti puno češera, skupljam ih čitavu godinu i srećom imam gdje. Nema baš puno borova u gradovima, obično se sade smreke, ali njihovi debeli, dugački češeri nisu baš prilkladni. Probala sam napraviti nešto i od njih no, oni su teški i sušenjem se raspadaju. Eto, toliko od mojih savjeta za danas, a sad evo i nekoliko vjenaca od šiba, koje sam sinoć završila. Do sajma je otprilike mjesec dana, taman da završim sve što sam naumila. Srećom, moram na godišnji pa će biti više vremena.


Prvi je u country stilu, s kariranom trakom izrezanom od tkanine. Sašila sam i jedno srce od iste tkanine i našila dugme od roga...


Drugi je s plavom mašnom i kuglicom, u svečanom stilu. 


S plavom bojom voim kombinirati srebne detalje pa sam tu polijepila srebrne perlice.


PS. Post LilaIndigo po nazivom 'Češeri' svakako je pridonio povećanoj posjeti na mom blogu i njoj veliko hvala za promociju.



Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. Hvala, nekako sam u napadu inspiracije. Pravim ih još.

      Izbriši
  2. Hvala ti puno na dodatnom pojašnjenju, ideja za uporabu pritiskivača mi je odlična:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je. Uvijek nekako gledam da mi materijali budu što jeftiniji.

      Izbriši
  3. Lako promovirati nešto što je dobro. ;)
    Super su ti vijenci!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Romana, komentari su mi dali polet za još bolju inspiraciju.

      Izbriši
  4. Meni nikad dosta ovih tvojih vijenaca, posebno mi se sviđa sa crvenim detaljima...

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si vrijedna i znam da će me kod tebe dočekati uvijek neki novi detalj kojim me očaraš:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...