petak, 28. prosinca 2012.

Anđeli


Ništa me ne veseli tako kao vrijeme Božića. Pravo sam dijete, koje jedva čeka da izvadi iz ormara sve one anđele, češere, kuglice, svijeće i uredi dom.  Nadam se da ste Božić proveli u radosti i veselju. Anđeli su nekako neizostavan Božićni dekor.


Oba su nastala od gipsa izlivenog u kalup. Jedan je pozlaćen drugi čisto bijeli. Bijelom se mogu lagano pozlatiti samo krila i kosa, tek da dobije malo sjaja.

Post - Božićno vrijeme, vrijeme je velikih rasprodaja, a ja naravno, idem na one gdje nabavljam hobby materijale. Konzum ima sniženje božićnih ukrasa 70% pa sam se danas vratila s nekoliko anđeoskih pernatih krila, leptira, kuglica po doista nevjerojatnim cijenama... Napr. paket kuglica, koji je bio 25 kn sada je 7, super, zar ne?


4 komentara:

  1. Divni anđeli,obožavam ih i uvijek su mi krasan detalj doma.. a i uspješno si prošla na rasprodajama:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram i ja krenuti u nabavku sniženog hobby materijala..Valja se opskrbiti za nagodinu:)))Sretno, veselo,zdravo i kreativno ti bilo i u 2013. godini:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam poharala konzum, uzela dvije kuglice i gljivu za 30 kn, a inače bi to bilo oko 80kn. Kod nas je malo mjesto, pa nema nešto previše popusta, zbog slabe konkurencije, ali sam zato u kauflandu tik pred blagdane uhvatila kuglice i ukrase što su bili po 8kn za 0,50kn! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Gdje se moze nabavit kalup za ovakvog bijelog andela? U hobby ducanima ih nema :(

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...