petak, 14. prosinca 2012.

Božićni sajam 1


Prvi dan sajma je završio. Bilo je manje ljudi nego lani i zarada je nešto manja, ali ja sam zadovoljna. No, uvijek je subota najbolja što se tiče posjećenosti jer, četvrtak i petak radni su dani pa ljudi počnu dolaziti tek poslije četiri.

radovi djece iz Dječjeg doma Lipik

I ove godine patimo od kroničnog nedostatka prostora jer zainteresiranih izlagača ima više nego stolova iako nam je nova tržnica gdje se sve odvija prilično velika. Svatko je dobio pola tržnog stola, što je za moje uratke doista preamalo pa na stolu vlada pravi kaos.

moj štand

Prava je šteta što ne mogu bolje složiti predmete, ali ja imam vjerne kupce pa prodaja ide. Do subote ću već malo rasteretiti gužvu pa će biti i više mjesta - nadam se!

štand moje prijateljice Marine

Izlagača ima raznoraznih iz svih područja hobbyja, a prodaju se i proizvodi OPG-a poput aromatiziranih rakija, kolača i meda... Medari prodaju i ovakve prigodne figurice od pčelinjeg voska.


Evo još malo slika...





Nastavak slijedi...














Broj komentara: 6:

  1. Koliko lijepih stvari na jednom mjestu! Želim ti uspješnu prodaju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Također uspješnu prodaju želim,stvarno je divno sve:)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasnih stvarčica ima.. :)
    nadam se da će prodaja biti uspješna.. uskoro to očekuje i mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sajmovi su uvek super, ali pred praznike uvek budu posebniji. Ako ti je za utehu, ja koliko god da imam prostora, nikada ne budem zadovoljna kako sam postavila radove i mislim da je bitnije ono što izlažeš :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...