petak, 21. prosinca 2012.

Jaslice


Ove sam male jaslice napravila prije dvije godine koristeći kartone za jaja. Ima dvije vrste kartona; s kraćim i dužim dijelom koji dijeli jaja. Koristila sam duže, koji  su više konusni i njih sam izrezala za tijela figurica. Sad si možete zamisliti koliko su velike - oko 7 cm!



Papirne kuglice poslužile su kao glava. Namjerno nisam crtala lica. Komade jute i špage, te papirne maramice koristila sam za odjeću. I ovčica ima tijelo i njuškicu od kartona za jaja; samo sam ga oblijepila kuglicama vate.
Naravno, za nešto raskošniju odjeću tri mudraca, koristila sam svilu, ukrasne trake i trake za mašne sa zlatnim rubom i zvijezdama, krune sam skrojila od zklatnog kartona.


Složila sam scenu od nekoliko komada kore drveta, kamenčića i zelenila. Najljepše su po noći kad se upali lučica...

2 komentara:

  1. Bas su neobicne i divne ove jaslice! Svida mi se kad se upali svjecica. Super ideja, bravo

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako su medene ove jaslice,jako divna ideja:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...