četvrtak, 6. prosinca 2012.

Još jedan adventni

Još samo ovaj i više neću... mislim, praviti adventne vijenčiće. I ovaj je na podlozi od slame; vjenčić obojan u bijelo. Imala sam ove male crvene svijeće, koje sam pričvrstila u posudice od lučica. Kod adventnih vijenaca uvijek brinem da se ne zapale! Obavezno stavljam svijeće u metalne posudice.


Ponekad ih zakamufliram ukrasima ili ostavim da se vide, kao na ovom vijencu. Krug sam zatim popunila rezanim grančicama breze, češerima,  umjetnim gljivicama i jednom malom božićnom zvijezdom.


PS. Tko je danas u čizmici dobio šibu?


Broj komentara: 8:

  1. Tvoji venčići ostavljaju bez daha, a to je sigurno tako jer uživaš dok ih praviš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Opet si napravila nešto prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa; ne vole svi ove prirodne materijale, ljepši im je Kina-kič.

      Izbriši
  3. Ovo mi je najljepši do sada,prekrasan sa ovim prirodnim materijalima:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Nely. Baš mi je bilo žao što ti nisam poslala brezu, ali srušili su je tek poslije. Nisam baš našla puno kore, ipak grane moraju biti trule da se može odvojiti.

      Izbriši
  4. Joj, to i mene uvijek brine, kad je okićen bor npr. da tamo nešto se ne zapali, jer znam bar jednu obitelj kojoj se doista to i dogodilo, pa oni nikakve lampice ne dozvoljavaju u kući više. A također i mami od moje kume se zapalio adventski vijenac i počelo je sve goriti, ali se požar nije proširio dalje jer je stol imao keramičke pločice na sebi. Eto, ipak je sve dobro prošlo. Vijenac je baš lijep.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...