subota, 8. prosinca 2012.

Konačno moj


Neki dan sam dobila vrećicu 'stare krame' s ciljem da ono što mi treba ostavim sebi, ostalo, naravno, bacim. Unutra su bile i male šalice za kavu s tanjurićima i ova jedna veća za čaj u kojoj sam sebi složila ovaj mali aranžman za stolić u sobi.


Kako sam imala još istog materijala složila sam i ovaj na podlozi od breze. Zasada stoji na kredencu u kuhinji; možda njega prodam na sajmu, ovisi o potražnji. Lani sam prodala baš sve vjenčiće i aranžmane bez obzira na veličinu.

Broj komentara: 5:

  1. Prekrasan je, ovaj ti je najljepši do sada!Ideja za ukrasti:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa kad je nešto predivno složeno, tko to ne bi kupio? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam! Kad se nečim baviš čitav život, onda ti je sve to 'normalno' i 'obično'. Drago mi je da vam se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj aranžman u šalici me potpuno oduševio,predivno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...