nedjelja, 2. prosinca 2012.

Moj vijenac za vrata


Jutros sam objesila vijenac na ulazna vrata. Poskidala sam lanjske ukrase, sve u natur boji i obojala vijenac u bijelo. Iskoristila sam lanjske grančice sa crvenim bobicama...


... dodala male božićne zvijezde, češere i grančice ariša.


A umjesto mašne, sletjela su anđelova krila.

Broj komentara: 7:

  1. jako je lijep sviđaju mi se krila

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ti je krasan vjenčić,jednostavan a efektan:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan vijenac! Vidi se tko stvarno ima "špagu" za kreativan uradak. I ja sam prije tako svašta izrađivala, koristila uglavnom prirodne materijale i onda sam to odlučila slikati, pa skužila blogerski svijet, pa počela tražiti ideje na internetu i sad se sve svelo samo na skupljanje ideja i kako s ničim nisam zadovoljna što krenem raditi i sva moja kreativnost se ubila. Jbg. Pomaže mi kad se isključim iz svega, internet svijeta; zatrpana sam idejama, a to sve ostaje na tome.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...