srijeda, 19. prosinca 2012.

Na redu je dom



Konačno je sva 'gungula' oko sajma prošla i na red je stigao moj dom. U prošlu divnu, sunčanu nedjelju sam napravila dekore na terasi i pred kućom (vidi moj vtrlarski blog) i sad polako radim dekore za kuću. Zapravo, su gotovi, samo sam krenula s postavom.
Tako su se moje shabby čizmice našle na kuhinjskom prozoru obješene na snop grana ariša. Napravila sam i jedno srce od šiba i objesila na vješalicu.


Izgleda da mi je srce glavna tema ove godine! Jedno od ariševih grančica objesila sam na moj stari 'kredenc'...


A za dojam uopće nije potrebno puno. Napr. na zdjeli punoj mandarina, jedna grančica smreke i srce od drveta...


Sve su to detalji iz kuhinje, koja za generalno spremanje dolazi na kraju. Još će se u njoj puno toga kuhati i peći!
Jučer sam kupila predivnu jelku, gustu, s kratkim iglicama i jednoliko razgranatu. Kako radim ovaj vikend, okititi ću je u petak poslijepodne. Jedva čekam!



Broj komentara: 7:

  1. Kod tebe se uvijek nauživam gledajući prekrasne prirodne ukrase... ma sve ti je predivno, ali ovo srce na prvoj fotografiji mi je zbilja posebno lijepo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno je ti je Vesna,domaćinski i toplo,baš kako volim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve jako lijepo, toplo i ukusno napravljeno kao i inače:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čizmice su moji favoriti ;) Uživaj u svojoj jelki i blagdanima!

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a great tiρ еѕpecially to thosе new to the blogosphere.
    Shoгt but νery aсcuгate infοrmatіon… Thank уou fог shаring this one.
    A muѕt read poѕt!

    My hοmepage - samsung galaxy note 2
    Also see my web site -

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...