nedjelja, 16. prosinca 2012.

Sanja i Svjetlana


Lijepo je kad nas hobby veseli, kad od njega imamo i neke koristi, a odvede nas na sajmove i priredbe na kojima se družimo s drugim kreativcima. Današnja nam tehnika omogućava da 'upoznamo' i one, koje možda nikada nećemo sresti uživo i s kojima se družimo u cyber prostoru.

ukrasi za bor

Ponekad, kao meni na nedavnom božićnom sajmu, se dogodi da ih upoznam i u stvarnom svijetu. Tako sam upoznala Sanju i Svjetlanu iz Kutine.

kuglice

Uvijek mi je drago sresti ljude sličnih interesa. Prvo smo se 'upoznali' preko 'Etsy' trgovina, koje imamo - one zajedničku pod nazivom Croatian Proud, a ja svoju - a zatim smo kontaktima stigli i do poziva na naš božićni sajam na koji su poželjele doći i baš mi je drago zbog toga.

kuglice

Imaju predivne radove, fino i precizno napravljene. Kao što nam ljudi kažu, tehnike izrade se možda mogu naučiti, ali ideju i kreativnost nosiš u sebi. To je ono kad te pitaju: 'Kako ti je to palo na pamet?' ili kažu: 'Ja se toga nikad ne bih sjetio.'

škrinjica

Sanja i Svjetlana se svakako razumiju u estetiku... 



2 komentara:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...