ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Vijenac s visuljkom


Jučer mi se dogodila strašna stvar - pregorio mi pištolj za vruće ljepilo! A ja još imam za završiti nekoliko projekata! Uhvatila me panika pa žalost, a onda sam se odmah bacila na stranice 'Chemaca' da naručim novi. 104 kune + poštarina.... hm, možda ih ima i negdje kod mene za kupiti. I tako sam danas odmah otišla prvo u onu moju trgovinu svaštaru i pronađem poslijednji pištolj za vruće ljepilo za 50 kuna! Tome sam se najmanje nadala, ali evo, završila sam ovaj vjenac s gljivama.


Imam neke velike češere pa je bio dovoljan samo jedan red, a rupe sam popunila malima. Za dodatne ukrase obično recikliram one, koji se nakupe tokom godina. Ove sam godine nešto i dokupila poput ovih gljivica. Zahvaljujući Kinezima, u shopping centrima se mogu jeftino kupiti svakakvi ukrasi.
Najbolje vrijeme za takav shopping su dani nakon Božića kad sve bude na popriličnom sniženju.



Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. Hvala, već sam se brinula da neću završiti ovaj vijenac jer mi je alat zakazao... ali, eto, imam sreće.

      Izbriši
  2. Stvarno si imala sreće što se tiče pištolja,i super si povoljno prošla.Lijepo si izradila i ovaj vjenčić,baš mi te gljivice divno idu uz češere:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Nely. Kupila sam veliku kutiju tih gljiva za samo 10 kn u Billi.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Bijelo i crveno je uvijek efektno, a ove godine mi je to tema... sve u istom stilu.

      Izbriši
  4. Kako su meni predivni vijenci od češera....Za iduću godinu na vrijeme krećem sa sakupljanjem...Želim si napraviti jedan ovakav:)))Predivno...Svaka časr:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje vrijeme za sakupljanje je dok nema kiša, dakle, ljeto. Inače, češera ima cijelu godinu jer polako otpadaju sa stabla. Zima ih ipak uništi, izgube boju i budu previše mokri.

      Izbriši
  5. Stvarno je jako lijep! Posebno mi je slatka ta srce-visilica :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pištolj na vruće ljepilo je danas sve više zastupljen i može ga se pronaći na dosta mjesta. Kod nas ga ima u offertissimi, pa u trgovinama sa svim tim materijalom za krećenje, kuću i sl. Samo što sam primjetila u zadnje vrijeme da cijela tih silikonskih patrona poskupljuje. Sad se pištolj može naći za jeftinije novce, a patrone nekoliko komada se plati 15 kn (dok sam ja još ovo proljeće kupovala 1 kn po komadu). Vijenac je baš lijep. Ono što sam primjetila da nešto nisam naišla na te sitnice za ukrašavanje u trgovinama; ili ih ima, pa koštaju po 10-12 kn po komadu (tipa tvoj visuljak) ili ih uopće nema. A i kineski su mi čudni, drže sve i svašta, uglavnom ništ meni zanimljivo, a dosad su se dvije ooogromne kineske trogovine zatvorile. Navodno da su propali.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...