petak, 7. prosinca 2012.

Zvijezdice


Onaj dan kad sam skupila brezine grane i koru, otišla sam i u park gdje svaku jesen skupljam koru platane i bora. Od platane kaktkada otpadnu krasni veliki svici, koji se, dok su vlažni, daju lijepo izrezivati i škarama. Ove zvijezdice napravljene su od kore bora. Ona otpada  u manjim komadima, koji se sastoje od par slojeva pluta koji se daju odvojiti pa dobijete tanje pločice.


Zvijezdicu izrežem od debljeg kartona, napr. onog od kutija za pakiranje. Najprije lijepim krakove zvijezdica, pa škarama obrežem višak. Dakle, uvijek malo prijeđite rubove zvijezdice kad lijepite koru pa kasnije odrežite. Potom završim sredinu s još nekoliko manjih kora. 


Izrezala sam i srca, koja sam zalijepila u sredinu. Predivna mi je ta struktura kore, kao i tonovi smeđe, koji nastanu kako se koji sloj pluta odvoji...



4 komentara:

  1. Ajme kako dobro izgleda!! Bravo za ideju, zbilja odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Originalna ideja i divan dekorativan element.Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lijepo, pogotovo jer je od prirodnog materijala :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je ovo predivna ideja! I originalna je. I to sad sve super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...